یک رم از مدل خودم پیدا کردم , موقعی دوال چنل میکنم ( 1و 3 4و 2 ) اصلا سیستم بالا نمیاد ( خطا میده )
موقعی به اسلات های 1 و 2 میزنم کلا سیستم بوت نمیشه ولی هر دوشونو تو اسلات 3 و 4 نصب کردم کار میکنه
باطری هم جواب نداد
موند فقط اپدیت بایوس
کاربر شهرسختافزار
یک رم از مدل خودم پیدا کردم , موقعی دوال چنل میکنم ( 1و 3 4و 2 ) اصلا سیستم بالا نمیاد ( خطا میده )
موقعی به اسلات های 1 و 2 میزنم کلا سیستم بوت نمیشه ولی هر دوشونو تو اسلات 3 و 4 نصب کردم کار میکنه
باطری هم جواب نداد
موند فقط اپدیت بایوس
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks