یک رم از مدل خودم پیدا کردم , موقعی دوال چنل میکنم ( 1و 3 4و 2 ) اصلا سیستم بالا نمیاد ( خطا میده )

موقعی به اسلات های 1 و 2 میزنم کلا سیستم بوت نمیشه ولی هر دوشونو تو اسلات 3 و 4 نصب کردم کار میکنه

باطری هم جواب نداد

موند فقط اپدیت بایوس